Skip to main content

हाय पहिचान!!!

यस्तो होला भन्ने सबैले सोचेका पनि थिए कि थिएनन् तर अन्तत देश संघिय हुने नै भयो । र संघियता संगसगै पहिचानको कुरा पनि जबरजस्त रुपमा जोडिएर आयो नङ र मासु जसरी मानौ कि यि दुइ कहिल्यै छुट्टिन नसक्ने कुरा हुन् । तर पहिचानको यो मुद्दालाइ जातिय हिसाबमा जोडेर यति संकिर्ण बनाइयो कि अब त्यो कुरा नखाउँ दिनभरिको शिकार र खाउँ काकाबाको अनुहार जस्तो भै सक्यो राजनिति गरेका भन्नेहरुलाइ । तर हाम्रो पहिचान जसको हामी यसरी तारन्तार कुरा उठाइरहन्छौं त्यो शायद नब्युँतिने गरि कोमा मा गैसकेको छ ।
संघियतामा जातिय राज्य प्राप्त भए जातिय पहिचान जोगीने वा रहने जस्ता वाहियात कुरा गरेर जातिय रुपमा राज्यहरुको बाँडफाँड गर्ने तयारिले मात्रै जातिय पहिचान रहन्छ भन्नु सर्बथा अनुचित हो । हुन त म्युजियममा डाइनोसोरको अस्थि पनि जोगाइएको छ के त्यसलाइ त्यो जिवको पहिचान जोगिएको रुपमा बुझ्न सकिन्छ र । कदापी सकिन्न । हो जातिय राज्य बिभाजन गरेर पहिचान कायम रहन्छ भन्नु यस्तै कुरा हो । सत्य कुरा त के हो भन् हामी पहिचान जोगाउने मुडमा कहिले पनि थिएनौं, छैनौं र शायद हुने पनि छैनौं । पहिचानको कुरा त अहिले नितान्त प्रोपोगाण्डाको हिसाबले आएको हो । यसभित्र कुनै पनि असल नियत देखिएको छैन अहिलेसम्म ।
अझ सबैभन्दा हाँसोलाग्दो कुरा त के छ भने पहिचानको लागी संघिय राज्यहरुको नाम जातीको आधारमा राखिए मात्रै पहिचान जोगिन्छ भन्छन् कोहि । यो झन् संकिर्ण सोचको पराकाष्ठा हो । पहिचान भनेको नाम मात्रै हैन । पहिचान त स्वअस्तित्व, संस्कृति, परम्परा, कला, साहित्य, भाषा आदी अवयबहरुको समग्र रुप हो । जसको न हिजो कुरा उठेको थियो न आज उठेको छ । खाली केहि सिमीत जातीको पछाडी वान र लिङ जस्ता प्रत्यय थपेर निर्माण हुने नामले मात्रै पहिचानको प्रतिनिधित्व गर्छ भन्नु मुर्खता सिवाय केही होइन ।
साँच्चैको पहिचानलाइ जोगाउन  हिजो पनि कोही तयार थिएनन् र आज पनि छैनन् । भित्र जिन्स अनि बाहिर हाकु पटासी लगाएर मञ्चमा देखीने विकासे अनुहारहरुले पहिचान धान्छ भन्नु त्यो नर्तकी जतिकै देखावटी कुरा हो । फेरी १०० भन्दा बढी जाती भाषा भएको देशमा राज्य नै दिएर पहिचान जोगाउन खोज्दा त त्यति नै प्रदेश पो बनाउनु पर्ला त । अनि यौटा जातिय नाम पाएको राज्यमा बस्ने अन्य जातिहरुको पहिचान चैँ के पहिचान नै नहुने ।
अझ सबैभन्दा प्रायोजक लाग्ने कुरा त के छ भने जो आफ्नो जातिय पहिचानको लागी यसरी उफ्रीरहेका छन् तिनलाइ देशको पहिचानको बारेमा शायद कहिले थाहै भएन जस्तो देखीन्छ । संसारका अधिकाँश मान्छेलाइ बुद्धको जन्मस्थानको बारेमा अहिले पनि भ्रम पारिएको छ त्यसलाइ हामिले चिर्न सकेका छैनौँ । तेन्जिङ नोर्गेको कामको मित्रराष्ट्रले सबै क्रेडिट लिइसक्दा पनि हामी '”हाम्रो तेन्जिङ शेर्पाले चढ्यो हिमाल चुचुरे” मात्रै भनेर बसिरहेका छौँ लाग्छ कि हामी यति भनेरै राष्ट्र भक्तिले ओतप्रोत भैहाल्छौ । तर बास्तबमा त ति पो हुन् त हाम्रा पहिचान । खै हामिले जोगाउन सकेको । राष्ट्रिय पहिचानलाइ तिलाञ्जलि दिएर जात, समुदाय र क्षेत्रको पहिचानको नारालाइ सडकमा उतार्नु जति हास्यास्पद केही हुदैन । सबैलाइ चेतना भया ।

Comments

Popular posts from this blog

भ्रमण भियतनाम #photoblog #vietnam

गएको दशैँको रमझम राम्रोसँग सकिन नपाउँदै एकहप्ते भियतनाम यात्रामा हिँड्नुपर्ने भयो । कार्यालयमा सँगै काम गर्ने कर्मचारीसाथीहरुको एउटा सानोतिनो फुटबल टिम जत्रै समुहसँगको यात्रा बिभिन्न हिसाबले रमाइलो रह्यो । पहिलो गाँसमै ढुंगो भनेझैँ पुर्वी एसियामा आएको समुन्द्री आँधीले भियतनामको राजधानी हनोइको हवाइयात्रा स्थगित भएपछी थप एक रात चिनको ग्वान्झाउ मै बिताउनु पर्ने भो । सामाजीक संजालहरुको सम्बन्धहरुबाट बञ्चित गणतन्त्र चिनको बसाइ एक प्रकारले अत्यासलाग्दो नै भयो । सबै काम जिमेलबाटै मात्र कहाँ गर्न सकिने रछ र आजभोली ।। भोलिपल्ट हनोइमा विमान अवतरण गर्दा अघिल्लो दिनको आँधीको प्रभाव आकाशबाटै देखियो । मुद्रा आतंक यहाँबाट हिँड्दा भियतनामी मुद्राको बारेमा सारै जानकारी थिएन । बिमानस्थलको अराइभलका फास्टफुड पसलहरुको भित्तामा खानेकुराको दाम देख्दा त एकचोटी चित खाइयो । बर्गरको ७०००० अनि कफीको ४०००० भियतनामी दोङ । पछी थाहा भो एक अमेरीकी डलर बराबर झन्डै २१००० दोङ हुँदोरछ । अनि पो सबै चिजहरु हजारौँ पर्ने हुँदारहेछन् । यस्ता ठुला अंकका कारोबार गर्न त नोट पनि ठुलै बनाउनु पर्ने भो । भियतनाम बसाइकै दौरान पाँच ल

गजल

( हुन त आफुले सिर्जना गरेका सबै रचनाहरु माया लाग्दो नै हुन्छन् । तर केही सिर्जनाका सन्दर्भ र प्रसंगका भिन्नताले अरुभन्दा बिशेष बन्छ । स्नातक पढ्दै गर्दा एक जना साथीलाइ परेको अप्रिय घटनाको समवेदनामा सिर्जित यो रचना आज पनि मलाइ बिशेष लाग्छ । र त्यो नमिठो समयले फेरी एकपटक छोएझैँ हुन्छ ।) तिमीलाइ चोट पर्दा दुखेको छ मलाई पनि । दैवले अन्याय गर्दा दुखेको छ मलाई पनि । दशनङ्ग्री गरी गरी बल्ल बल्ल जोडेको त्यो फुलबारीमा पैह्रो झर्दा दुखेको छ मलाई पनि । खाटा बस्न लागेको त्यो घाउहरु उप्किएर अझ नुन चुक छर्दा दुखेको छ मलाई पनि ।

गजल

  पुर्णिमाको चन्द्र झैँ उदायौ कहाँबाट । छोपिने गरि मेरै मन छायौ कहाँबाट । धेरै भा'थ्यो प्रणयका रागहरु नसुनेको गुञ्जदैछ जताततै गायौ कहाँबाट । शुभ्र शान्त हिमगिरी बिर्साउँछ मुहार तिम्रो अझै शिरमाथी गुराँस लायौ कहाँबाट ।। जुनतारा शर्माएर बादलुको घुम्टो हाले बिहानीको लाली रुप पायौ कहाँबाट ।।।